Піст як спосіб схуднути


Крім всім відомого Великого посту, який починається після Масляної і закінчується Великоднем, церковний устав передбачає ще цілу серію тривалих і не дуже постів. При правильному їх дотриманні може отримати непогані результати при мінімумі витрачених зусиль.

Почнемо відразу з того, що дотримання постів - не панацея. А також вони не несуть з собою негайного скасування всіх правил схуднення - не наїдатися перед сном, не зловживати борошняним і солодким, так що легкого життя не буде. Проте піст - це не дієта, ні про яке голодуванні мова не йде.

У чому суть пісної дієти? Ви не повинні їсти нічого тваринного походження. Тобто з вашого раціону виключається м'ясо, молоко, яйця, сир і т.д. Від риби ви можете відмовитися за своїм бажанням, в принципі я її їм.
Під час такого обмеження згадуєш про овочах, грибах і т.д. Тобто фактично починаєш правильно харчуватися.
Солодка випічка, що містить масло і яйця, відпадає сама собою. Також не вживаються деякі види хліба.
По середах і п'ятницях дотримання поста дозволить влаштувати розвантажувальні дні. А якщо дотримуватися і всі правила строгих постів (наприклад, в перший тиждень Великого посту є можна практично тільки крупи і овочі, навіть без рослинного масла).
У чому, особисто для мене, красу саме такого харчування. Можливо, вони підійдуть комусь ще:
1. Ні суворого списку продуктів і страв, які придатні до вживання. Просто починаєш оцінювати складу того чи іншого блюда, від деяких відмовляєшся. І все ж ти не загнаний у жорсткі рамки вибору.
2. Обмежені часові рамки, чіткі числа, за якими дотримуєшся посту, дуже дисциплінують, і в той же час позбавляють необхідності підраховувати, скільки ж днів / тижнів / років знадобитися на дієту. Все вже вирішено до нас.
3. Усвідомлення того, що це все ж не дієта, і в принципі ти вільний у виборі страв, не лякають, як зловісне слово "дієта".
Ну і наостанок - приклад того, які все-таки результати принесе нам таке харчування. Перший раз при дотриманні поста за 5 тижнів я схудла з 58 до 55 (або трохи менше) кілограм. Мій зріст 158 см. Зауважу одразу, що досягнуті мною ті 55 кг влаштовували мене, худнути далі мені не хотілося.
Меню в основному складалася на основі риби, величезної кількості гречаної каші (я її обожнюю), всіляких овочів і овочевих салатів і грибів, грубо, грибів. Стала є більше супів - рибних і овочевих, і всякого такого смачного. У той же час за ті ж п'ять тижнів я випила неймовірну кількість пива - я дуже його люблю, а пост збігався з багатьма моїми особистими святами. І пива було саме така кількість, що загальмовуює схуднення (тобто не гуртка або пляшка, а кілька їх). І все одно 3 кг за п'ять тижнів без голодувань та інших неприємностей - по-моєму - відмінний результат.
Справедливості ради зазначу, що з тих пір я вийшла заміж і значно поравилась, тепер даю раду як швець без чобіт. І все ж таки - спробуйте, не пошкодуєте!

Коментарі