Як я схудла на 5 кг



Хочу розповісти про свій результат схуднення з 62 кг до 57 кг. Мій зріст - 172 см, тому 62 кг - не дуже велика проблема, хоча, звичайно, і злегка помітна. У будь-якому випадку, мені хотілося схуднути. З чого я почала? З ведення щоденника схуднення


У першу чергу, я ретельно розпланувала свій режим дня. Робота у мене надомна, тому проблем з часом у мене не було. Але я люблю робити все самі важкі справи вранці, щоб потім вже не переживати. Отже, з самого початку я спланувала, що снідати не буду (всупереч всім радам дієтологів). Справа в тому, що вранці у мене апетиту немає зовсім. До того ж, я хотіла займатися вранці фізичними вправами, а на повний шлунок це не дуже-то зручно.
 
Таким чином, через деякий час після пробудження я собі поставила в план активні фізичне тренування. Я вибрала два диски тренування Сінді Кроуфорд «Секрет ідеальної фігури» і «Як досягти досконалості». Ці тренування мені дуже подобаються - від них досить втомлюєшся і на наступний день реально відчуваєш, що твої м'язи попрацювали.
 
Тренування займала від 45 хвилин до години. Після такої хорошої навантаження настрій зазвичай сильно підвищується, що дуже приємно. І, хоча відчувається деяка м'язова втома, душевний стан просто на висоті. Хочеться гори зрушувати. І вже, звичайно, бажання сильно переїдати після цього не буває.
 
Після тренування - душ, під час якого я робила спеціальної вакуумною банкою масаж для гладких стегон. Це теж давало ефект - зайвий жир зі стегон сходить дуже добре, шкіра підтягується, стає пружною.
 
Після душу - перше прийняття їжі. По-перше, щодо їжі хочу сказати, що іноді, дуже рідко, я дозволяла собі з'їсти трохи більше, ніж хочеться насправді. Проте вагу я все-таки скинула. Таким чином, я прийшла до висновку, що, навіть якщо іноді дозволяти собі зайве, завдяки тренуванням вага не набирається, навіть навпаки. Головне - не переїдати постійно. 
 
Моєю основною їжею були фрукти і овочі. Фрукти я дуже люблю, тому мені не становило жодних труднощів їсти їх щодня. Взимку найкраще їсти яблука, мандарини.
 
Приблизний план обіду. 
 
Каша на воді (рис, гречка, вівсяна крупа, перлова і т.п.), до каші я дуже люблю овочі - тушковані або підсмажені на невеликій кількості олії. Гасити овочі можна з томатною пастою, на овочевому бульйоні. Іноді замість круп на гарнір я їла бобові - горох, квасоля, чечевиця ... Все це дуже корисно і поживно, чудово насичує.
 
Пила я зелений, трав'яний, фруктовий чай. Особливо хочеться сказати щодо води. Воду я пила в ДУЖЕ великій кількості - близько 2-3 літрів на день. Кілька склянок під час тренування, потім протягом дня.
 
Схудла на 5 кг я приблизно за місяць. Можу сказати, що і душевний, і фізичний стани покращилися. Я стала підтягнутою, більш веселою і стала набагато позитивніше ставитися до життя. думаю, це заслуга правильного харчування і фізичних тренувань. 
 
Я продовжую правильно харчуватися і регулярно (щоденно) давати собі активні фізичні навантаження і відчуваю себе прекрасно! Вага не набирається до цих пір.
Анна Бень

Коментарі

  1. Анонім10:44

    Анна, очень хорошо что вам удалось похудеть! я тоже мечтаю когда-небуть похудеть!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар