Як схуднути без дієти. Голодування.

Анастасія Попенко про свій досвід схуднення та підтримки фігури в тонусі:
"
Привіт! Мене звати Анастасія Попенко і я хочу поділитись з вами власними методами підтримки оптимального стану фігури!
Спочатку я привчила себе голодувати раз на тиждень, хоч мені це і давалося насилу. Це допомагає організму відпочити, відновитися, очищає його і дозволяє мені тримати вагу в нормі. Звичайно, я багато рухаюсь, але й мої добові голодування дуже сприяють схудненню. 


Найголовніше що винесла з цього досвіду - це необхідність підготовки навіть до такого короткого голодування. 


Напередодні дня голодування на ніч не їм і в попередній день намагаюся харчуватися легкою їжею. Зранку їм фрукти, потім обідаю салатом чи кашею, а на вечерю - варене м'ясо або сир. 


Так само харчуюся і на наступний день. А в сам день голодування п'ю тільки воду - 2 л. Якщо відчуваю, що з'являється слабкість, то додаю у воду ложку лимонного соку. Намагаюся по можливості відпочивати, гуляти пішки по годині-дві на день, щоб розігнати кров і надихатися свіжим повітрям. Після цього приходжу додому, напиваюсь води і відпочиваю близько години. 


Такі одноденні голодування підтримують мене і мою фігуру в тонусі.    


Бажаю всім успіхів у досягненні заповітної мети - схуднути!
Дякую сайту 100 способів схуднення! за можливість поділитись власним досвідом!   :) "

Коментарі