Результати опитування на тему "Чому ви вирішили схуднути?"

Результати опитування на тему "Чому ви вирішили схуднути?"

Переживаю за своє здоров'я
  205 (11%)
 
Комплексую через надмірну вагу
  1047 (59%)
 
Хочу сподобатись коханому
  291 (16%)
 
Схуднення важливе для кар'єри
  52 (2%)
 
Маю інші на то причини...
  176 (9%)
 


Кількість людей, які вже проголосували: 1771



Як бачимо, бажання схуднути головним чином пов'язане з психологічним сприйняттям себе крізь призму соціокультурних норм Іншого.

На диво, переживання за власне здоров'я не стало мотиватором щодо схуднення. Видно, про нього турбуються тільки тоді, коли вже з ним щось сталось...

Кохана людина - відмінний мотиватор, але комплекси тотально перемогли.

Хотілось би почути в коментарях думки тих, хто має інші причини для схуднення!
+ розкажіть, що думаєте про це опитування і його результати.

Коментарі

  1. Анонім10:37

    а шо тут думати? у всіх однакові причини для схуднення - ми жирні, а мужики люблять худих і струнких...

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім21:59

    я не дуже жирна, але після 4-ох років прийому гормональних контрацептивів поправилась на 10 кілограм. Зараз вага 57 зріст 164. хочу важити 50. Та схуднути важко

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім14:16

    не впадайте у відчай, хороший настрій - перший крок до схуднення :)

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім12:11

    за 3 роки вагітності і пологів набрала 40 кг. Тепер дуже переймаюся і комплексую через надмірну вагу....

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім17:14

    я така жирна шо не можу на люди вийти вдень... а мені тільки 23 ! ! ! хочу дуже схуднути.. навіть пробувала дієту щітка, але то було затяжко... мені встидно шо я така груба... поможіть, якщо можете...

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар